سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .

۴۳ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است



ارسال شده توسط:شمس تاریخ ارسال: ۱۳۹۳-۰۶-۰۵

Image result for ‫سبحانی فر‬‎


علی سبحانی‌فر ظهر امروز  با ساویلیف عضو گروه دوستی پارلمانی روسیه – جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
سبحانی‌فر در ابتدای این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های گروه‌های دوستی پارلمانی در توسعه و گسترش روابط فیمابین گفت: افزایش سطح مناسبات میان مجالس دو کشور می‌تواند به دولت‌ها در توسعه همکاری‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی میان جمهوری اسلامی ایران و روس


images_b8156730
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته علیه ایران و روسیه گفت: همراهی و 
نزدیکی نقطه‌نظرات دو کشور در مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی و شناسایی ظرفیت‌های تجاری و بازرگانی یقیناً تحریم‌های اعمال‌شده را بی‌اثر می‌کند.
images_b8156733

سبحانی‌فر در پایان با تقدیر از موضع‌گیری روسیه در بحران سوریه آن را نشانه منطقی بودن دولتمردان روسیه دانست.
در ادامه این دیدار ساویلیف عضو گروه دوستی پارلمانی روسیه- جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سابقه روابط چندصدساله میان دو کشور گفت: ایران کشور بزرگی در جهان محسوب می‌گردد و پارلمان روسیه بر توسعه مناسبات سیاسی، اقتصادی به ویژه روابط پارلمانی با جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد.
وی در ادامه با اشاره به توافقات اقتصادی و صنعتی صورت گرفته فیمابین بر عملیاتی شدن این توافق‌نامه تاکید کرد و افزود: با اجرایی کردن توافقات بایستی مبادلات صنعتی و فنی میان روسیه و ایران کمک کرد.
ساویلیف در پایان از گروه دوستی پارلمانی کشورمان برای سفر به مسکو و گفت‌وگو با اعضای پارلمان روسیه دعوت به‌عمل آورد.
لازم به ذکر است در این دیدار آقای هادی قوامی عضو گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و روسیه و نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی بر توسعه تبادلات سیاسی و اقتصادی میان دو کشور تاکید کرد.خانه ملت

images_b8156733

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۰:۵۷
رمضانعلی سبحانی فر

ارسال شده توسط:شمس تاریخ ارسال: ۱۳۹۳-۰۶-۰۴Image result for ‫سبحانی فر‬‎


yarane




منبع : http://sobhanifar.ir/?p=394





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۰:۵۱
رمضانعلی سبحانی فر

ارسال شده توسط:شمس تاریخ ارسال: ۱۳۹۳-۰۶-۰۳Image result for ‫سبحانی فر‬‎

“رمضانعلی سبحانی‌فر” در مراسم افتتاحییه پروژه‌های شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: خوشحالم که امروز توفیق پیدا کردم در این مراسم حضور داشته باشم. لازم است این خبر را اعلام کنم که طرح دوفوریتی ادغام شورای عالی فناوری و اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی رد شد.

عضو ارشد کمیسیون صنایع و معادن در این مراسم با تقدیر و تشکر از فعالیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: وزارت ارتباطات و  فناوری‌ اطلاعات در یک سال اخیر توانست با تلاش‌های شما عزیزان نسبت به دوh سال گذشته، به جایگاه اصلی خود در جامعه و حتی به جایگاهی برتر از آنچه ما تصور می‌کردیم، برسد.

نماینده مردم سبزوار در ادامه افزود: امروز در مجلس بسیاری از نمایندگان معتقدند که فناوری اطلاعات، زیرساخت توسعه سایر دستگاه‌ها محسوب  می‌شود.

رییس کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حراست از امنیت شبکه گفت: امروز با افتتاح این پروژه‌ها در خصوص حراست از امنیت، روی تمام کسانی که از شما دفاع کردند، سفید شد.

نماینده مردم سبزوار تصریح کرد: در برخی از اهداف برنامه پنجم توسعه دچار عقب ماندگی هستیم و آنطور که انتظار می‌رفت بسیاری از پروژه‌ها به صورت کامل اجرا نشده است. قرار بود ۶۰ درصد خانوارها به اینترنت متصل شوند، اما این مهم تاکنون اتفاق نیفتاده است. همچنین دولت الکترونیک کامل نشده و توپولوژی شبکه ملی اطلاعات، مفهوم کاملی ندارد.

سبحانی‌فر در پایان با تایید عملکرد شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: اگر این بسترها را در جامعه فراهم نکنیم، توسعه و بهره‌وری به دست نخواهد آمد و حتی ممکن است مورد تخریب نیز واقع شود. افتتاح این پروژه‌ها از جمله کارهایی است که موفقیت شما را در کشور برجسته می‌سازد



منبع : http://sobhanifar.ir/?p=408























۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۰:۴۲
رمضانعلی سبحانی فر


ارسال شده توسط:شمس تاریخ ارسال: ۱۳۹۳-۰۶-۰۲


Image result for ‫سبحانی فر‬‎


علی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه خشکسالی‌های اخیر بر روی اقتصاد روستاها تاثیر منفی گذاشته و باعث بروز بیکاری و مهاجرت روستائیان به شهرها شده است اظهارداشت: این مسئله باعث کاهش کشت محصولات کشاورزی و دامداری در سطح وسیعی می‌شود. وی با بیان اینکه بخشی از توسعه اقتصادی و بار خودکفایی کشور بر عهده بخش کشاورزی است تصریح کرد: دولت باید هرچه سریعتر در این زمینه تسهیلات ویژه‌ای را به کشاورزان اختصاص دهد. نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه بیکاری مهترین معضل و دلیل مهاجرت روستائیان است افزود: متاسفانه روستاهای استان نیز با این مشکل مهم دست به گریبان هستند و بسیاری از روستائیان در سطح استان به دلیل بیکاری و مجبور به ترک روستاها و مهارجرت به شهرها شده‌اند. وی با بیان اینکه خشکسالی‌های اخیر کشور را با بحران آب روبه رو کرده است افزود: این مسئله به یکی از مسائل مهم کشور به ویژه در نواحی شرقی تبدیل شده است. عضو کمیسیون صنای
80352976-3236015
ع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خشکسالی شدید مناطق شرقی به ویژه استان خراسان رضوی باعث افزایش برداشت آب از سفره‌های آب زیرزمینی و چاه‌های عمیق شده است ادامه داد: خشکسالی در مناطق حاکم شده آسیب جدی را به منابع آبی وارد کرده است. وی بابیان اینکه دولت به منظور جلوگیری از ورشکستگی کشاورزان و دامداران باید نهاده‌های کشاورزی از جمله سموم و کود شیمیایی و نهاده‌های دامی را به موقع و ارزان قیمت در اختیار آنها قرار دهد گفت: دولت باید با مکانیزه کردن تجهیزات کشاورزی و دامپروری و تمدید وام‌های این اقشار از ورشکستگی کشاورزان و دامپروران این مناطق در راستای بحران کمبود آب جلوگیری کند. سبحانی‌فر در خصوص اظهارات مدیرکل جهاد کشاورزی استان در زمینه توجه به محصولات خاص مانند زعفران و پسته که نیاز به آب کمتری برای رشد دارند، گفت: جهاد کشاورزی استان باید در زمینه کمک به کشاورزان و دامدران برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته باشد. وی افزود: توجه به کالاها و محصولات استراتژیک و مهم استان مانند گندم، جو و زعفران باید در دستور کار باشد ونباید به گونه‌ای عمل شود که توجه یک محصول خاص دیگر محصولات کشاورزی را تحت تاثیر قرار دهد. وی با بیان اینکه کشت گندم و جو نباید در استان متوقف شود خاطرنشان کرد: باید طوری برنامه‌ریزی شود که اگر در شهرستانی شرایط کشت گندم، جو و زعفران وجود دارد این محصول در این شهرستان مورد توجه باشد و اگر درشهرستان دیگری در استان شرایط کاشت محصولات دیگری نیز وجود دارد با توجه به ظرفیت کشت همان محصول برنامه‌ریزی و تسهیلات برای تامین آب این محصولات اعطا شود. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خشکسالی اخیر تاثیر بسیار بدی بر روی محصولات کشاورزی در استان گذاشته است افزود: امیدواریم دولت در این زمینه تسهیلات مناسب برای حفظ کشاورزی و صنعت دامداری در خراسان رضوی اختصاص دهد.


منبع : http://sobhanifar.ir/?p=391



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۹:۵۴
رمضانعلی سبحانی فر



ارسال شده توسط:شمس تاریخ ارسال: ۱۳۹۳-۰۶-۰۱


Image result for ‫سبحانی فر‬‎


علی سبحانی‌فر با بیان اینکه میزان نقدینگی در این شهر نسبت به شهرهای دیگر استان خراسان‌رضوی بیشتر است، اظهار کرد: متاسفانه بخشی از سرمایه‌های مردم به جای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و تولید به سمت موسسات مالی و اعتباری و بخش دلالی رفته است.

748156813383536

ایشان  با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های اقتصادی شهرستان می‌تواند سرمایه و نقدینگی مردم را به سمت خود جذب کند، تصریح کرد: در سطح کلان کشور دولت باید جلوی افزایش این موسسات و دلال‌بازی‌ها را بگیرد و به سمت ساماندهی موسسات مالی و اعتباری برود.ایشان  افزودند: متاسفانه این موسسات بهره‌های زیادی را از مردم می‌گیرند و نه تنها کاری برای توسعه اقتصادی شهرستان نمی‌کنند، بلکه بسیاری از سرمایه‌های مردم را در صندوق‌های خود بلوکه می‌کنند و حتی اصل سود واقعی پول را نیز به دارنده حساب پرداخت نمی‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت معرفی مزیت‌ها و ویژگی‌های شهرستان سبزوار در بخش‌های مختلف خاطرنشان کرد: با معرفی بخش‌هایی که در حوزه صنعت، تولید و گردشگری سودآور است می‌توان یک امنیت مالی برای کسانی که علاقمند به سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها هستند، ایجاد کرد.

سبحانی‌فر با اشاره به اینکه ایجاد علاقه در جذب مشارکت و سرمایه‌های مردم در بخش تولید و صنعت سبب ایجاد اشتغال و کارآفرینی می‌شود، افزود: خوشبختانه دولت بسترهای خوبی را برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف صنعتی فراهم کرده و انتظار می‌رود تا افرادی که دارای سرمایه هستند به پول‌های خود را در بخش‌های صنعتی سرمایه‌گذاری کنند و از انباشت پول در موسسات مالی و اعتباری پرهیز کنند.

مرجع : فارس


منبع :   http://sobhanifar.ir/?p=380


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۹:۵۱
رمضانعلی سبحانی فر



ارسال شده توسط:شمس تاریخ ارسال: ۱۳۹۳-۰۶-۰۱


Image result for ‫سبحانی فر‬‎



عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: در شرایط فعلی که شرایط محدودیت ها و رکود در بازار و تورم به جای مانده از گذشته است، تقسیط و استمهال بدهی واحدهای تولیدی به بانک ها، چرخه تولید این واحدها و اقتصاد را بهبود می بخشد

32096-138

علی سبحانی فر در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: هم اکنون بخش های تولیدی و صنعتی ما دچار رکود و اختلال مالی هستند بنابراین وظیفه هر دولتی در چنین شرایطی حمایت از بخش تولید و صنعت است تا این بخش ها نابود و از چرخه اقتصاد خارج نشوند.

ایشان ادامه داد: در شرایط رکود، منابع مالی واحدهای تولیدی کاهش پیدا می کند و چرخه اقتصاد روند درست خود را طی نمی کند بنابراین دولت می تواند با برخی اقدامات مانند استمهال بدهی واحدهای تولیدی، کمک کند تا چرخه اقتصاد که به صورت لنگ لنگان حرکت می کند، متوقف نشود.
سبحانی فر گفت: در صورت توقف چرخه واحدهای تولیدی و صنعت، راه اندازی دوباره آنها هزینه های زیادی را متوجه کشور می کند و چه بسا برخی از این واحدهای تولیدی هم از اقتصاد خارج شوند.
نماینده مردم سبزوار،جوین،جغتای،خوشاب،داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت دولت از بخش های صنعتی و تولیدی، خاطرنشان کرد: در قانون بودجه در بخش هدفمندی یارانه ها، برای کمک به تولید پیش بینی شده بود اما متاسفانه در دولت گذشته این اقدام عملیاتی نشد تا واحدهای تولید ما زیان ببیند و تعطیل شوند. بنابراین دولت یازدهم باید حمایت از تولید را عملیاتی کند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن تصریح کرد: همچنین باید استمهال و تقسیط بدهی های واحدهای تولیدی بدون جریمه و بهره اجرا شود تا صنعت و تولید بتواند به حیات خود ادامه دهد.
سبحانی فر خاطرنشان کرد: باید علاوه بر تقسیط بدهی واحدهای تولیدی، تسهیلات لازم برای راه اندازی و احیای دوباره واحدهای تولیدی در نظر بگیرند تا واحدهای تولیدی با یک روانسازی بتواند فعالیت خود را از سر گرفته و متوقف نشوند.
ایشان تاکید کردند: توقف فعالیت تولیدی در کشور هم موجب هدررفت منابع می شود و هم در بخش های بیکاری و اقتصادی و اجتماعی زیان های زیادی را متوجه کشور خواهد کرد.


منبع : http://sobhanifar.ir/?p=377


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۹:۴۲
رمضانعلی سبحانی فر

ارسال شده توسط:شمس تاریخ ارسال: ۱۳۹۳-۰۵-۲۶                                                                                                 



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: سبزوار می‌تواند به قطب سرمایه‌گذاری در شرق کشور تبدیل شود.
علی سبحانی‌فر در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشت و صنعت جوین که در شهرستان سبزوار برگزار شد، با بیان اینکه توسعه و پیشرفت هر 
444
منطقه و کشوری نیازمند توجه به ظرفیت‌های آن برای سرمایه‌گذاری است، اظهار داشت: شهرستان سبزوار از جمله شهرهایی است که دارای ظرفیت‌های اقتصادی مختلف است.
ایشان  با بیان اینکه در قانون بودجه از صندوق توسعه ملی ۱۰ درصد برای بخش تولید و ۱۰ درصد برای بخش کشاورزی اختصاص یافته است، تصریح کرد: همه توجه مجلس و دولت به توسعه این دو بخش در کشور است و در این زمینه تسهیلات مناسبی نیز در نظر گرفته شده است تا در کمترین زمان ممکن این بخش‌ها رونق بگیرد.
ایشان با بیان اینکه کار و تولید سبب افزایش اشتغال و جلوگیری از ازدیاد بی‌کاران می‌شود، یادآور شد: شهرستان سبزوار پنجمین شهر کشور است که در آن نقدینگی زیادی وجود دارد که اگر این نقدینگی به بخش کار، تولید و صنعت گسیل شود این شهر به قطب صنعتی در شرق تبدیل شود.
فارس


منبع :  http://sobhanifar.ir/?p=365



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۴ ، ۲۳:۲۴
رمضانعلی سبحانی فر



ارسال شده توسط:شمس تاریخ ارسال: ۱۳۹۳-۰۵-۱۱                                                                                             


مهندس علی سبحانی‌فر با بیان اینکه در سفر معاون روستایی وزارت راه و شهرسازی به سبزوار مسئله راه‌های روستایی این شهرستان بررسی شد و در این بازدید صورتجلسه‌ای نیز تنظیم شد که متاسفانه با وجود این صورتجلسه آن گونه که باید به پروژه‌های راه روستایی در سبزوار توجه نشده است.

وی با بیان اینکه ما در حوزه شهرستان سبزوار راه‌های روستایی داریم که آماده بهره‌برداری و آسفالت شده‌اند، یادآور شد: بی‌توجهی به این راه‌های روستایی که زیرساخت‌های آن نیز آماده شده در حقیقت بی‌توجهی به سرمایه‌های ملی است که در حال نابودی و از بین رفتن هستند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شو رای اسلامی افزود: امروز معلمان مدارس روستایی نیز به دلیل خراب بودن این راه‌ها از رفتن به این روستاها اجتناب می‌کنند و با این وضعیت ما از ابتدای مهر برای تامین معلم در این روستاها دچار مشکل می‌شویم.7804

ایشان افزودند: انتظار شهرستان سبزوار از اداره‌کل راه و شهرسازی استان این است که توجهات ویژه‌ای را به راه‌های روستایی این شهرستان داشته باشند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی به اجرای پروژه محور سبزوار ـ قوچان نیز اشاره کرد و افزود: این محور از محورهای مهم ترانزیتی استان است و روزانه تعداد زیادی تردد وسیله نقلیه در این مسیر صورت می‌گیرد که باید در این زمینه اعتبارات خاصی دیده شود.

وی با اشاره به مشارکت وزارت صنایع و معادن در اجرای پروژه محور سبزوار ـ روداب عنوان کرد: این محور بیش از ۴۲ کیلومتر طول دارد که بیش از ۲۲ کیلومتر این محور توسط وزارت صنایع و معادن تعریض می‌شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: بیش از ۱۰ کیلومتر دیگر آن توسط شهرداری روداب و ۱۰ کیلومتر دیگر نیز توسط ادراه راه و شهرسازی سبزوار تعریض و آسفالت می‌شود.

وی با بیان اینکه سرانه مصرف آب در روستاها افزایش یافته است، اظهار کرد: متاسفانه افزایش سرانه مصرف آب شرب در روستاها به دلیل خشکسالی‌های اخیر است و کشاورزان برای حفظ اراضی کشاورزی و دام‌های خود رو به استفاده از آب شرب آورده‌اند.

سبحانی‌فر خاطرنشان کرد: متاسفانه خشکسالی اخیر ضربه بزرگی به محصولات کشاورزی و دامداری وارد کااارده و استانداری خراسان رضوی باید توجهات ویژه‌ای را به وضعیت اخیر روستائیان داشته باشد و اعتبارات خاصی را برای مقابله با خشکسالی اختصاص دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات شهرستان سبزوار در حوزه آب و فاضلاب نیز گفت: متاسفانه بیش از ۱۴ هزار انشعاب فاضلاب در انتظار اتصال به شبکه هستند که این افراد هزینه‌های مورد نیاز را نیز پرداخت کرده‌اند.

وی افزود: اداره‌کل آب و فاضلاب استان در این زمینه قصور کرده و روش کار آنان نیز روش درستی نیست و باید این انشعابات سریع‌تر وصل شوند.سبحانی‌فر تصریح کرد: در این زمینه نیز ما از ماده ۱۸۰ مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان کمک کرده‌ایم که امیدواریم شاهد تکمیل پروژه فاضلاب سبزوار تا سال آینده باشیم.وی با انتقاد از استانداری خراسان رضوی در عدم پرداخت سهم خود در نقل و انتقال ایستگاه راه آهن اسفراین به سبزوار نیز گفت: این پروژه دارای مصوبه هیئت دولت است و باید در یک سال گذشته کار نقل و انتقال آن صورت می‌گرفته و استانداری خراسان نیز باید این پروژه بر اساس مصوبه دولت سهم اعتبارات خود را پرداخت می‌کرده است.

سبحانی فر تصریح کرد: انتقال این ایستگاه برای صنایع سبزوار مانند فولاد دارای اهمیت است که متاسفانه استانداری خراسان سهم خود را در این زمینه پرداخت نکرده است.وی به تصویب طرح جامع شهرستان سبزوار نیز اشاره کرد و افزود: این طرح بدون اطلاع شورای اسلامی شهر سبزوار و نمایندگان مجلس به تصویب رسیده که باید هرچه زودتر طرح اصلاح شود.سبحانی‌فر اضافه کرد: متاسفانه در این طرح برخی مناطق شهر در خارج از محدوده قرار گرفته که این به ضرر همشهریان سبزواری است.


منبع : http://sobhanifar.ir/?p=325


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۴ ، ۲۲:۴۹
رمضانعلی سبحانی فر

سبحانی فر در گفت و گو با پانا: بودجه 93 انقباضی و واقع بینانه است



خبرگزاری پانا: عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به توجه دولت به اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه و تمرکز بر تولید و کشاورزی در بودجه سال آینده٬ آن را مثبت ارزیابی کرده و به تشریح آن پرداخت. سبحانی فر در گفت و گو با پانا: بودجه 93 انقباضی و واقع بینانه است علی سبحانی فر عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به لایحه بودجه 93 که قرار است چهارشنبه به مجلس ارائه شود به خبرنگار پارلمانی پانا گفت: بودجه 93 انقباضی است و با توضیحانی که دولت در این خصوص به نماینده ها داده٬ مشخص است که سعی شده نسبت به سال گذشته واقع بینانه تر دیده شود این ر حالی است که بودجه سال 92 تا کنون حداکثر 55 درصد آن محقق شده است. وی ادامه داد: بودجه سال گذشته 210 هزار میلیارد بود ولی در بودجه امسال درآمدها 70 هزار میلیارد دیده شده است. نفت به ازای بشکه ای 100 دلار و ارز 2500 تومان در بوجه لحاظ شده است. سبحانی فر با اشاره به جایگاه هدفمندی یارانه ها در بودجه 93 خاطرنشان کرد: نگاهی که دولت به هدفمندی یارانه ها در بودجه داشته به این صورت بوده که در فاز دوم هدفمندی یارانه ها٬ سمت و سو حرکت به سمت تولید برود و گروه های خاصی که در طبقات پایین تر قرار دارند به این مسیر سوق داده شوند. وی با اشاره به نحوه شناسایی این گروه ها یادآور شد: این گروه های خاص شناسایی شده هستند٬ کمیته امداد٬ بهزیستی و خانواده های بی سرپرست از این جمله هستند. فاز اول به همین شکل ادامه خواهد داشت اما در فاز دوم به گروه های خاص و حرکت به سمت تولید و کشاورزی پرداخته شده است و یارانه ها به آن سمت سوق پیدا خواهد کرد. نماینده مردم سبزوار ادامه داد: به نظر می رسد با این نگاه به بودجه٬ با وجود رشد اقتصادی منفی که الان وجود دارد٬ تلاش بر آن است که این رقم حداقل به صفر برسد. او ادامه داد: دولت در بحث جذب سرمایه گذار توجه ویژه ای داشته که واقع بینانه هم بوده است. بخش عمده ای از آن از طریق فاینانس است که زمینه های آن نیز فراهم است. عضو کمیسیون صنایع بودجه سال آینده را واقع بینانه تلقی کرد و افزود: با الزاماتی که دولت در بودجه لحاظ کرده٬ فکر می کنم بتوان آن را مثبت ارزیابی کرد.




منتشر شده کدخبر:157978 منبع: تاریخ انتشار:۱۳۹۲ یازدهم آذر  لینک خبر   http://www.www.pana.ir/Pages/News­157978.aspx 



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۴ ، ۲۲:۰۷
رمضانعلی سبحانی فر


ارسال شده توسط:شمس تاریخ ارسال: ۱۳۹۳-۰۵-۱۰                                                                                                  


                                                                                                 Image result for ‫سبحانی فر‬‎                                         


مهندس علی سبحانی فر از برگزاری جلسه ای با حضور ترکان مشاور عالی رئیس جمهور در مناطق ویژه اقتصادی،‌ استاندار خراسان رضوی، نمایندگان سبزوار در مجلس، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار و… جهت بررسی فرآیند راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در سبزوار خبر داد.


pic888


وی اظهار داشت: با توجه به اینکه منطقه شرق کشور از توانمندی و پتانسیل های تجاری، صنعتی و خدماتی بالایی برخوردار است و در زمینه صنایع معدنی و کشاورزی نیز بسیار غنی است تصریح کرد : بیش از ۶ هزار معدن در این  استان شناسایی شده است .

 وی با بیان اینکه حدود ۶۰ نوع مواد معدنی در سطح معادن کشور وجود دارد ، خاطر نشان کرد : از این تعداد حدود ۴۴  نوع مواد معدنی در معادن استان خراسان موجود می باشد . مهندس سبحانی فر با اشاره به مسیر عبور خط ابریشم از سبزوار، از این شهرستان بعنوان یک منطقه تجاری یاد کرد و افزود : سبزوار می تواند پایگاهی جهت دسترسی به منطقه آسیا میانه باشد .عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در عین حال از مصوبه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سبزوار در دولت و مجوز آن توسط مجلس شورای اسلامی خبر داد .



منبع :  http://sobhanifar.ir/?p=320  




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۴ ، ۲۱:۴۵
رمضانعلی سبحانی فر