سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .



ارسال شده توسط:شمس تاریخ ارسال: ۱۳۹۳-۰۶-۰۱


Image result for ‫سبحانی فر‬‎


علی سبحانی‌فر با بیان اینکه میزان نقدینگی در این شهر نسبت به شهرهای دیگر استان خراسان‌رضوی بیشتر است، اظهار کرد: متاسفانه بخشی از سرمایه‌های مردم به جای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و تولید به سمت موسسات مالی و اعتباری و بخش دلالی رفته است.

748156813383536

ایشان  با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های اقتصادی شهرستان می‌تواند سرمایه و نقدینگی مردم را به سمت خود جذب کند، تصریح کرد: در سطح کلان کشور دولت باید جلوی افزایش این موسسات و دلال‌بازی‌ها را بگیرد و به سمت ساماندهی موسسات مالی و اعتباری برود.ایشان  افزودند: متاسفانه این موسسات بهره‌های زیادی را از مردم می‌گیرند و نه تنها کاری برای توسعه اقتصادی شهرستان نمی‌کنند، بلکه بسیاری از سرمایه‌های مردم را در صندوق‌های خود بلوکه می‌کنند و حتی اصل سود واقعی پول را نیز به دارنده حساب پرداخت نمی‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت معرفی مزیت‌ها و ویژگی‌های شهرستان سبزوار در بخش‌های مختلف خاطرنشان کرد: با معرفی بخش‌هایی که در حوزه صنعت، تولید و گردشگری سودآور است می‌توان یک امنیت مالی برای کسانی که علاقمند به سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها هستند، ایجاد کرد.

سبحانی‌فر با اشاره به اینکه ایجاد علاقه در جذب مشارکت و سرمایه‌های مردم در بخش تولید و صنعت سبب ایجاد اشتغال و کارآفرینی می‌شود، افزود: خوشبختانه دولت بسترهای خوبی را برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف صنعتی فراهم کرده و انتظار می‌رود تا افرادی که دارای سرمایه هستند به پول‌های خود را در بخش‌های صنعتی سرمایه‌گذاری کنند و از انباشت پول در موسسات مالی و اعتباری پرهیز کنند.

مرجع : فارس


منبع :   http://sobhanifar.ir/?p=380


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۹
رمضانعلی سبحانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی