سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .

بودجه 93 انقباضی و واقع بینانه است

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۰۷ ب.ظ

سبحانی فر در گفت و گو با پانا: بودجه 93 انقباضی و واقع بینانه است



خبرگزاری پانا: عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به توجه دولت به اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه و تمرکز بر تولید و کشاورزی در بودجه سال آینده٬ آن را مثبت ارزیابی کرده و به تشریح آن پرداخت. سبحانی فر در گفت و گو با پانا: بودجه 93 انقباضی و واقع بینانه است علی سبحانی فر عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به لایحه بودجه 93 که قرار است چهارشنبه به مجلس ارائه شود به خبرنگار پارلمانی پانا گفت: بودجه 93 انقباضی است و با توضیحانی که دولت در این خصوص به نماینده ها داده٬ مشخص است که سعی شده نسبت به سال گذشته واقع بینانه تر دیده شود این ر حالی است که بودجه سال 92 تا کنون حداکثر 55 درصد آن محقق شده است. وی ادامه داد: بودجه سال گذشته 210 هزار میلیارد بود ولی در بودجه امسال درآمدها 70 هزار میلیارد دیده شده است. نفت به ازای بشکه ای 100 دلار و ارز 2500 تومان در بوجه لحاظ شده است. سبحانی فر با اشاره به جایگاه هدفمندی یارانه ها در بودجه 93 خاطرنشان کرد: نگاهی که دولت به هدفمندی یارانه ها در بودجه داشته به این صورت بوده که در فاز دوم هدفمندی یارانه ها٬ سمت و سو حرکت به سمت تولید برود و گروه های خاصی که در طبقات پایین تر قرار دارند به این مسیر سوق داده شوند. وی با اشاره به نحوه شناسایی این گروه ها یادآور شد: این گروه های خاص شناسایی شده هستند٬ کمیته امداد٬ بهزیستی و خانواده های بی سرپرست از این جمله هستند. فاز اول به همین شکل ادامه خواهد داشت اما در فاز دوم به گروه های خاص و حرکت به سمت تولید و کشاورزی پرداخته شده است و یارانه ها به آن سمت سوق پیدا خواهد کرد. نماینده مردم سبزوار ادامه داد: به نظر می رسد با این نگاه به بودجه٬ با وجود رشد اقتصادی منفی که الان وجود دارد٬ تلاش بر آن است که این رقم حداقل به صفر برسد. او ادامه داد: دولت در بحث جذب سرمایه گذار توجه ویژه ای داشته که واقع بینانه هم بوده است. بخش عمده ای از آن از طریق فاینانس است که زمینه های آن نیز فراهم است. عضو کمیسیون صنایع بودجه سال آینده را واقع بینانه تلقی کرد و افزود: با الزاماتی که دولت در بودجه لحاظ کرده٬ فکر می کنم بتوان آن را مثبت ارزیابی کرد.




منتشر شده کدخبر:157978 منبع: تاریخ انتشار:۱۳۹۲ یازدهم آذر  لینک خبر   http://www.www.pana.ir/Pages/News­157978.aspx 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۴
رمضانعلی سبحانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی