سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .

رؤسای گروه های دوستی پارلمانی ایران با کشورهای آذربایجان و ارمنستان در خصوص حوادث اخیر قره باغ بیانیه مشترکی دادند.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت،رمضانعلی سبحانی فر رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و آذربایجان و علی کائیدی رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان طی بیانیه مشترکی ضمن دعوت از آذربایجان و ارمنستان به خویشتنداری و حفظ آرامش، بر حل مسالمت آمیز مسئله از طریق سیاسی و آغاز گفتگوها در این زمینه تأکید کردند. متن بیانیه مشترک به شرح ذیل می باشد:


آغاز درگیری نظامی میان دو کشور جمهوری ارمنستان و جمهوری آذربایجان که تا کنون موجب جان باختن و مجروح شدن جمع زیادی و وارد آمدن خسارات مادی به مردم منطقه گردیده، موجب تأسف فراوان است.


ما معتقدیم اختلافات جاری میان دو کشور جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان درباره منطقه ناگورنو قره باغ می بایست از طریق گفتگوهای سیاسی و مذاکره حل و فصل گردد.


ادامه درگیری های جاری جز وارد آوردن خسارات مادی – انسانی سنگین به هر دو کشور نتیجه دیگری نخواهد داشت.


ضمن دعوت هر دو طرف به خویشتنداری و حفظ آرامش امیدواریم در پرتو اراده دو کشور برای حل مسالمت آمیز مسئله و تلاش های جاری بین المللی برای ایجاد امنیت و آرامش در منطقه به زودی شاهد برقراری آتش بس و آغاز گفتگوها برای حل و فصل سیاسی باشیم

 علی سبحانی فر

رییس گروه دوستی پارلمانی جمهور اسلامی ایران – جمهوری آذربایجان

علی کائیدی

روسای گروه دوستی پارلمانی جمهور اسلامی ایران – جمهوری ارمنستان

کانال رسمی علی سبحانی فر


https://telegram.me/joinchat/BLrRFz2oSKfe5k73mn3xgQ

                              

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۱
رمضانعلی سبحانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی