سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت:صنایع دستی ظرفیت نهفته ای است که می توان با اتکای به آن بخش عمده ای از اقتصاد کشور را اداره و اقتصاد مقاومتی را اجرایی کرد.


برندسازی، صادرات و بسته‌بندی عمده ترین مشکلات صنایع دستی

رضا رحمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نامگذاری سال 95 به "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" گفت:صنایع دستی نقش به سزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا  می کند، که باید به وجه اشتغال و حمایت از سرمایه گذاری های انجام شده در این بخش توجه لازم و کافی را مبذول داشت تا در این بخش بتوان فرمایشات رهبری را جامه عمل پوشاند.


 نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اهمیت صنایع دستی در افزایش تولیدات داخلی و اجرای اقتصاد مقاومتی، افزود: صنایع دستی ظرفیت نهفته ای است که می توان با اتکای به آن بخش عمده ای از اقتصاد کشور را اداره و اقتصاد مقاومتی را اجرایی کرد.


صنایع دستی صنعتی سهل الوصول برای اشتغال زایی


رحمانی ادامه داد: تولیدات صنایع دستی به عنوان لوازمی که از هنر دست و ذکاوت انسان برای تولید آنها استفاده شده می تواند نقش عمده ای در صادرات غیرنفتی کشور داشته باشد، صادراتی که هم منافع اقتصادی و هم منافع ملی را در پی دارد.


وی با تاکید بر اینکه صنایع دستی صنعتی سهل الوصول برای اشتغال زایی است، عنوان کرد: مزیت این صنعت این است که بسیاری از رشته های صنایع دستی در تمام خانه ها و کارگاه های کوچک قابلیت اجرا و تولید دارند.


صنایع دستی

 


برندسازی، صادرات و بسته‌بندی مشکل صنایع دستی کشور


رحمانی افزود: صنایع دستی به خوبی می توانند در رده مشاغل خانگی قرار گیرند به طوری که تمام اقشار و به ویژه بانوان به صورت پاره وقت بتوانند این محصولات هنری و دستی را تولید کنند.


وی با اشاره به اینکه بررسی طرح حمایت از استادکاران و هنرمندان صنایع دستی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس، ادامه داد: همه گیر شدن و توسعه بیش از پیش صنایع دستی در کشور نیازمند ایجاد ساز و کارهای مناسبی است تا از ظرفیت ها و ارزش افزوده بالقوه این بخش در اقتصاد کشور استفاده شود، که بررسی این طرح بخش زیادی از نیازهای این بخش را پوشش می دهد.


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه بسته‌بندی و برندسازی کالا حرف نخست را برای بازاریابی و فروش در بازارهای جهانی می‌زند، تصریح کرد: در حوزه صنایع دستی به دلیل این‌که مدیریت کلان نداریم و تاکنون چشم‌اندازی برای آینده آن ترسیم نشده است، در برندسازی، صادرات و بسته‌بندی آن دچار مشکل شده‌ایم، البته طرح حمایت از استادکاران و هنرمندان صنایع دستی چشم انداز روشنی برای خروج این صنعت از رکود و شکوفایی آن نوید می دهد


🌍کانال رسمی علی سبحانی فر🌍


https://telegram.me/joinchat/BLrRFz2oSKfe5k73mn3xgQ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۹
رمضانعلی سبحانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی