سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .


ارسال شده توسط:شمس تاریخ ارسال: ۱۳۹۳-۰۵-۱۰                                                                                                  


                                                                                                 Image result for ‫سبحانی فر‬‎                                         


مهندس علی سبحانی فر از برگزاری جلسه ای با حضور ترکان مشاور عالی رئیس جمهور در مناطق ویژه اقتصادی،‌ استاندار خراسان رضوی، نمایندگان سبزوار در مجلس، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار و… جهت بررسی فرآیند راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در سبزوار خبر داد.


pic888


وی اظهار داشت: با توجه به اینکه منطقه شرق کشور از توانمندی و پتانسیل های تجاری، صنعتی و خدماتی بالایی برخوردار است و در زمینه صنایع معدنی و کشاورزی نیز بسیار غنی است تصریح کرد : بیش از ۶ هزار معدن در این  استان شناسایی شده است .

 وی با بیان اینکه حدود ۶۰ نوع مواد معدنی در سطح معادن کشور وجود دارد ، خاطر نشان کرد : از این تعداد حدود ۴۴  نوع مواد معدنی در معادن استان خراسان موجود می باشد . مهندس سبحانی فر با اشاره به مسیر عبور خط ابریشم از سبزوار، از این شهرستان بعنوان یک منطقه تجاری یاد کرد و افزود : سبزوار می تواند پایگاهی جهت دسترسی به منطقه آسیا میانه باشد .عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در عین حال از مصوبه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سبزوار در دولت و مجوز آن توسط مجلس شورای اسلامی خبر داد .



منبع :  http://sobhanifar.ir/?p=320  




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۴
رمضانعلی سبحانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی