سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .

ارسال شده توسط:شمس تاریخ ارسال: ۱۳۹۳-۰۶-۰۳Image result for ‫سبحانی فر‬‎

“رمضانعلی سبحانی‌فر” در مراسم افتتاحییه پروژه‌های شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: خوشحالم که امروز توفیق پیدا کردم در این مراسم حضور داشته باشم. لازم است این خبر را اعلام کنم که طرح دوفوریتی ادغام شورای عالی فناوری و اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی رد شد.

عضو ارشد کمیسیون صنایع و معادن در این مراسم با تقدیر و تشکر از فعالیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: وزارت ارتباطات و  فناوری‌ اطلاعات در یک سال اخیر توانست با تلاش‌های شما عزیزان نسبت به دوh سال گذشته، به جایگاه اصلی خود در جامعه و حتی به جایگاهی برتر از آنچه ما تصور می‌کردیم، برسد.

نماینده مردم سبزوار در ادامه افزود: امروز در مجلس بسیاری از نمایندگان معتقدند که فناوری اطلاعات، زیرساخت توسعه سایر دستگاه‌ها محسوب  می‌شود.

رییس کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حراست از امنیت شبکه گفت: امروز با افتتاح این پروژه‌ها در خصوص حراست از امنیت، روی تمام کسانی که از شما دفاع کردند، سفید شد.

نماینده مردم سبزوار تصریح کرد: در برخی از اهداف برنامه پنجم توسعه دچار عقب ماندگی هستیم و آنطور که انتظار می‌رفت بسیاری از پروژه‌ها به صورت کامل اجرا نشده است. قرار بود ۶۰ درصد خانوارها به اینترنت متصل شوند، اما این مهم تاکنون اتفاق نیفتاده است. همچنین دولت الکترونیک کامل نشده و توپولوژی شبکه ملی اطلاعات، مفهوم کاملی ندارد.

سبحانی‌فر در پایان با تایید عملکرد شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: اگر این بسترها را در جامعه فراهم نکنیم، توسعه و بهره‌وری به دست نخواهد آمد و حتی ممکن است مورد تخریب نیز واقع شود. افتتاح این پروژه‌ها از جمله کارهایی است که موفقیت شما را در کشور برجسته می‌سازد



منبع : http://sobhanifar.ir/?p=408























موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۹
رمضانعلی سبحانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی