سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .

مخالفت‌ها با برجام، مغرضانه و خلاف نظر رهبری است

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۵۳ ب.ظ

🔴 مخالفت‌ها با برجام، مغرضانه و خلاف نظر رهبری است

🔴انشالله مخالفان دولت، قصد خیانت ندارند!


✅آیت الله مرتضی مقتدایی، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه سراسر کشور در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به سیاه نمایی‌های اخیر مخالفان دولت به بهانه انتقاد از توافق هسته‌ای و برجام، اظهار داشت: متأسفانه این روزها، بسیاری از ایراداتی که از دولت آقای روحانی و مثلا بحث برجام و توافق هسته‌ای می‌شود مغرضانه و بدور از انصاف است؛ از طرفی این ایراد گرفتن ها که به سیاه نمایی می ماند، مطابق با واقع و مطابق نظر رهبر معظم انقلاب هم نیست.


✅مذاکره کنندگان کشورمان در موضوع توافق هسته‌ای زحمت کشیدند و قطعا کارهای خوبی انجام شده است و به قول مقام معظم رهبری بهتر از این نمی شد اما با تمام زحماتی که مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی ایران داشتند، باید توجه داشت که طرف مقابل ما، معاند است و مطلوبش نیست که تحریم‌های ظالمانه‌ای که در طول سال‌ها علیه ملت ما وضع کرده بودند، به یکباره برداشته شود و به همین دلیل دائما کارشکنی می‌کنند؛ بنابراین پیشرفت‌هایی که باید پس از توافق انجام می‌شد به دلیل مانع تراشی‌ها و دشمنی‌ها به طور کامل انجام نشده است؛ البته این مانع تراشی ها را نباید به حساب عدم پیشرفت برجام و کارایی نداشتن توافق هسته‌ای بدانیم.


✅شکی نداریم که دولتمردان و مخصوصا آقای روحانی با حسن نیتی که دارند، در مقام این هستند که انشاالله کشور از نظر اقتصادی پیشرفت خوبی داشته باشد، چرا که می بینیم در مقام حمایت از مردم و پشتیبانی از اقتصاد مردم تلاش دارند و واقعا شکی نیست در پیاده کردن اقتصاد مقاومتی برنامه دارند.


✅این بداخلاقی‌ها و مخالفت کردن‌ها و دامن زدن به مطالبی خلاف واقعیت به صلاح نظام و مردم نبوده و از طرفی موافق نظر رهبر معظم انقلاب هم نیست؛ یعنی با نظرات ایشان تطابقی ندارد.


✅کسانی که به انتقاد و مخالفت با برنامه های دولت و برای مثال مخالفت با برجام و توافق هسته ای می پردازند،‌ ان‌شاءالله که قصد خیانت ندارند و فقط برداشت‌هایشان این گونه است، اما باید تأمل کرده و بدانند که نتیجه کارشان خلاف تحقق اقدام عملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.


🌍کانال رسمی علی سبحانی فر🌍


https://telegram.me/joinchat/BLrRFz2oSKfe5k73mn3xgQ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۹
رمضانعلی سبحانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی