سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .



ارسال شده توسط:شمس تاریخ ارسال: ۱۳۹۳-۰۵-۱۱                                                                                             


مهندس علی سبحانی‌فر با بیان اینکه در سفر معاون روستایی وزارت راه و شهرسازی به سبزوار مسئله راه‌های روستایی این شهرستان بررسی شد و در این بازدید صورتجلسه‌ای نیز تنظیم شد که متاسفانه با وجود این صورتجلسه آن گونه که باید به پروژه‌های راه روستایی در سبزوار توجه نشده است.

وی با بیان اینکه ما در حوزه شهرستان سبزوار راه‌های روستایی داریم که آماده بهره‌برداری و آسفالت شده‌اند، یادآور شد: بی‌توجهی به این راه‌های روستایی که زیرساخت‌های آن نیز آماده شده در حقیقت بی‌توجهی به سرمایه‌های ملی است که در حال نابودی و از بین رفتن هستند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شو رای اسلامی افزود: امروز معلمان مدارس روستایی نیز به دلیل خراب بودن این راه‌ها از رفتن به این روستاها اجتناب می‌کنند و با این وضعیت ما از ابتدای مهر برای تامین معلم در این روستاها دچار مشکل می‌شویم.7804

ایشان افزودند: انتظار شهرستان سبزوار از اداره‌کل راه و شهرسازی استان این است که توجهات ویژه‌ای را به راه‌های روستایی این شهرستان داشته باشند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی به اجرای پروژه محور سبزوار ـ قوچان نیز اشاره کرد و افزود: این محور از محورهای مهم ترانزیتی استان است و روزانه تعداد زیادی تردد وسیله نقلیه در این مسیر صورت می‌گیرد که باید در این زمینه اعتبارات خاصی دیده شود.

وی با اشاره به مشارکت وزارت صنایع و معادن در اجرای پروژه محور سبزوار ـ روداب عنوان کرد: این محور بیش از ۴۲ کیلومتر طول دارد که بیش از ۲۲ کیلومتر این محور توسط وزارت صنایع و معادن تعریض می‌شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: بیش از ۱۰ کیلومتر دیگر آن توسط شهرداری روداب و ۱۰ کیلومتر دیگر نیز توسط ادراه راه و شهرسازی سبزوار تعریض و آسفالت می‌شود.

وی با بیان اینکه سرانه مصرف آب در روستاها افزایش یافته است، اظهار کرد: متاسفانه افزایش سرانه مصرف آب شرب در روستاها به دلیل خشکسالی‌های اخیر است و کشاورزان برای حفظ اراضی کشاورزی و دام‌های خود رو به استفاده از آب شرب آورده‌اند.

سبحانی‌فر خاطرنشان کرد: متاسفانه خشکسالی اخیر ضربه بزرگی به محصولات کشاورزی و دامداری وارد کااارده و استانداری خراسان رضوی باید توجهات ویژه‌ای را به وضعیت اخیر روستائیان داشته باشد و اعتبارات خاصی را برای مقابله با خشکسالی اختصاص دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات شهرستان سبزوار در حوزه آب و فاضلاب نیز گفت: متاسفانه بیش از ۱۴ هزار انشعاب فاضلاب در انتظار اتصال به شبکه هستند که این افراد هزینه‌های مورد نیاز را نیز پرداخت کرده‌اند.

وی افزود: اداره‌کل آب و فاضلاب استان در این زمینه قصور کرده و روش کار آنان نیز روش درستی نیست و باید این انشعابات سریع‌تر وصل شوند.سبحانی‌فر تصریح کرد: در این زمینه نیز ما از ماده ۱۸۰ مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان کمک کرده‌ایم که امیدواریم شاهد تکمیل پروژه فاضلاب سبزوار تا سال آینده باشیم.وی با انتقاد از استانداری خراسان رضوی در عدم پرداخت سهم خود در نقل و انتقال ایستگاه راه آهن اسفراین به سبزوار نیز گفت: این پروژه دارای مصوبه هیئت دولت است و باید در یک سال گذشته کار نقل و انتقال آن صورت می‌گرفته و استانداری خراسان نیز باید این پروژه بر اساس مصوبه دولت سهم اعتبارات خود را پرداخت می‌کرده است.

سبحانی فر تصریح کرد: انتقال این ایستگاه برای صنایع سبزوار مانند فولاد دارای اهمیت است که متاسفانه استانداری خراسان سهم خود را در این زمینه پرداخت نکرده است.وی به تصویب طرح جامع شهرستان سبزوار نیز اشاره کرد و افزود: این طرح بدون اطلاع شورای اسلامی شهر سبزوار و نمایندگان مجلس به تصویب رسیده که باید هرچه زودتر طرح اصلاح شود.سبحانی‌فر اضافه کرد: متاسفانه در این طرح برخی مناطق شهر در خارج از محدوده قرار گرفته که این به ضرر همشهریان سبزواری است.


منبع : http://sobhanifar.ir/?p=325


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۴
رمضانعلی سبحانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی