سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .

۳۹ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

سبزوارنگار/وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به نشریات مناطق محروم و رسانه های محلی کشور توجه بیشتری خواهد شد.
به گزارش مجله اینترنتی سبزوارنگار به نقل از روابط عمومی فرمانداری سبزوار؛ علی جنتی عصر پنجشنبه در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه مطبوعات سبزوار افزود: وزارت ارشاد از برگزاری نمایشگاههای نشریات محلی در شهرستان ها حمایت می کند و انتظار داریم تعداد این نمایشگاههای شهرستانی افزایش یابد.
وی با بیان اینکه طبیعتا همه مطبوعات و نشریات نمی توانند در نمایشگاه تهران حضور داشته باشند، گفت: ضوابطی پیش بینی شده که به نشریات و رسانه های محلی توجه بیشتری صورت گیرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: برگزاری نمایشگاههای مطبوعات به توسعه علمی مطبوعات و رسانه ها و نیز شناساندن کارکرد آنها به مردم کمک می کند. 
جنتی گفت: سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عنوان متولی امور فرهنگ، حمایت و نگاه ویژه تر به رسانه ها و نشریات مناطق محروم و مرزی است و در این مسیر برای رتبه بندی و امتیازبندی مطبوعات ضوابطی در وزارتخانه پیش بینی شده است.
وی در مورد بیمه خبرنگاران نیز گفت: مطبوعات و رسانه ها باید خبرنگاران خود را بیمه کنند و در حال حاضر بیشتر خبرنگاران بیمه هستند.
جنتی افزود: به خبرنگاران آزاد کمک های بلاعوض پرداخت نمی شود اما برای تقویت آنها تلاش خواهیم کرد دوره های آموزشی خاصی را برنامه ریزی کنیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح پنجشنبه به منظور شرکت در کنگره بین المللی قیام سربداران به سبزوار سفر کرده است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۰:۰۱
رمضانعلی سبحانی فر

کنگره بین المللی سربداران با تجلیل از هنرمندان و کارگردان سریال تاریخی سربداران  به کار خود پایان داد.

دکتر جواد حدادنیا رئیس دانشگاه حکیم سبزواری و دبیر کنگره سربداران در ابتدای این مراسم گفت: دو سال پیش بود که گروهی از نخبگان  دیار سربداران به فکر برگزاری پروژ ه ای افتادند تا به بازنمایی افتخار تاریخی این خطه یعنی نهضت سربداران بپردازد و در این سالها همه مسئولین، محققین  و همه تلاشگران عرصه فرهنگ و رسانه قلم فرسایی کردند و ورود یافتند  تا تمام اتفاقات هفتصد سال پیش را به رشته تحریر در بیاورند.

دبیر کنگره در ادامه افزود: در این میان گروهی از بزرگان شهرستان در حوزه اجرای این همایش در قالب شورای سیاستگذاری کنگره یکدل و یکصدا از ابتدای شکل گیری این برنامه با تلاش و همت فراوان و علی رغم مشکلات و سختی های متعددی که در مسیر بود مردانه و با تحمل تمام این سختی ها و مرارت ها و به امید برافراشته نگاه داشتن پرچم پرافتخار آزادگی و آزاد منشی مردم این پهنه خواستند نام سبزوار سرفراز با کنگره سربداران در تاریخ ماندگار شود، که قدردان زحمات این عزیزان و بزرگواران هستیم.

SONY DSC

در ادامه آیین اختتامیه کنگره سربداران استاد محمد علی نجفی کارگردان سریال سربداران در سخنانی با تشکر از برگزار کنندگان این برنامه از دکتر شریعتی، کیهان رهگذار نویسنده سناریو سریال و فرهاد فخرالدینی آهنگساز سریال سربداران به عنوان سه شخصیتی یاد کرد که نقش بزرگی در شکل گیری و ساخت این سریال تاریخی داشتند.

افسانه بایگان بازیگر سریال سربداران در سخنانی از برگزاری این کنگره قدردانی کرد و گفت: جای این کنگره در تاریخ معاصر ایران خالی بود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۹:۳۴
رمضانعلی سبحانی فر

سخنرانی دکتر جنتی

اجرای مراسم آیینی اسب چوبی

مراسم آیینی اسب چوبی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۹:۳۰
رمضانعلی سبحانی فر


https://telegram.me/joinchat/AhSMUDwKblKwF7nd4DLF1Q



228

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۳:۴۳
رمضانعلی سبحانی فر

225

226

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۳:۳۷
رمضانعلی سبحانی فر

221

222

224


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۳:۰۵
رمضانعلی سبحانی فر

جلسه هم اندیشی صمیمانه تعدادی از همفکران،همراهان وهمشهریان شریف سبزوار با مهندس سبحانی فر نماینده فعال و پرتلاش مردم شریف شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی سه شنبه مورخ 94.9.24




218

219

220

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۲:۴۹
رمضانعلی سبحانی فر

216

217

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۴ ، ۱۷:۲۸
رمضانعلی سبحانی فر

جلسه مهندس سبحانی فر و مدیریت آموزش و پرورش سبزوار با وزیر آموزش و پرورش مورخ دوشنبه (شانزدهم اذر ۱۳۹۴ ) در خصوص مسائل فرهنگی و مشکلات فرهنگیان درمحل وزارتخانه برگزار گردید. 


212

213

214

215

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۴ ، ۱۷:۱۷
رمضانعلی سبحانی فر



روابط عمومی مزکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی/ اولین اعزام بالگرد اورژانس هوایی سبزوار

به تاریخ شنبه 94/9/21 ساعت 11:00


محل حادثه : داورزن 


مورد اعزام : بیمار با تشخیص MI


زمان رفت : 24 دقیقه


زمان برگشت : 20 دقیقه


به گزارش EOC مرکز مدیریت حوادث بدنبال تماس تلفنی در ساعت 11:00 از مرکز درمانی داورزن آمبولانس به محل اعزام گردید ولی به خاطر وضعیت بیمار تقاضای بالگرد شد که بلافاصله اورژانس هوایی به محل اعزام و بعد از تحویل بیمار به بیمارستان واسعی منتقل سپس با کد منطقه 4 به اورژانس تحویل داده شد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۴ ، ۱۶:۴۷
رمضانعلی سبحانی فر