سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .

آغاز عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن سبزوار

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲ ق.ظ

3

4

5

6

7


عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن سبزوار امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان آغاز شد.
 این پروژه با حمایت و پیگیری سبحانی فر نماینده مردم شهرستان های سبزوار جوین،جغتای؛خوشاب؛داورزن ،ششتمد و روداب  در مجلس شورای اسلامی در حال انجام می باشد.

طرح راه آهن سلطان آباد خوشاب به سبزوار به طول حدود ۴۵ کیلومتر سبزوار را به راه آهن سراسری تهران – مشهد وصل می کند.

با بهره برداری از پروژه راه آهن سبزوار – خوشاب بخش مهمی از نیازهای ریلی شهرستان سبزوار در حوزه انتقال مسافر و بار برطرف می شود.

در همین زمینه نماینده مردم سبزوار، جوین ، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی به سبزوار نیوزگفت: پروژه راه آهن به طول ۴۸ کیلومتر از مطالبات اصلی مردم این منطقه است  عملیات اجرائی این طرح از سال ۸۲ آغاز شده که طی این سال ها به دلیل کمبود اعتبارات از روند لاک پشتی برخوردار بود.

سبحانی فر افزود: در سال ۸۸ ردیف اعتباری به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای این پروژه تخصیص یافت که از این مبلغ فقط ۷۰۰ میلیون جذب شد.

وی اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده در سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان از سال ۹۲ تاکنون مابقی اعتبار به مبلغ ۱۴ میلیارد تومان جذب شد  که در حال حاضر پروژه راه آهن از رشد نسبی مطلوبی برخوردار است.

وی تصریح کرد: هم اکنون زیرسازی بیش از ۲۰ کیلومتر از این مسیر انجام شده و طرح آماده ریل گذاری است  همچنین پیگیری هایی برای ادامه عملیات اجرائی طرح راه اهن انجام شد که با مساعدت وزیر با درخواست اعتباری به مبلغ هزار میلیارد ریال موافقت شد و مراحل معرفی به صندوق توسعه ملی  انجام شد.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی در ادامه به کلنگ زنی ایستگاه راه آهن در ۶ کیلومتر انتهایی سبزوار  در نزدیکی روستای ایزی اشاره کرد و  گفت: این ایستگاه در زمینی به وسعت دو هزار متر مربع احداث خواهد شد عملیات خاکبرداری آن  در حال انجام است تا در کمتر از سه ماه آینده مسیر ۱۲ کیلومتری باقیمانده بازگشایی و اماده ریل گذاری شود.

سبحانی فر اظهار کرد:  در سفر وزیر راه قول هایی برای تامین اعتبار خریداری ریل گرفته شده است در صورت جذب اعتبار با وعده وزیر راه آهن سبزوار در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: با بازگشایی مسیر انتهایی راه آهن  ادامه این مسیر  شبکه ریلی از سمت جنوب کشور به کاشمر، تربت، مشهد و تهران را شاهد خواهیم بود.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری سبزوار نیز ادامه داد: هزینه های ساخت این ایستگاه از محل اعتبارات راه آهن تامین خواهد شد مرحله نخست این طرح زیرسازی محوطه ایستگاه است که برای اجرای آن حدود ۲۴۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
حسن شاد افزود:  بر اساس کارشناسی های انجام شده یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه راه آهن سبزوار – خوشاب مورد نیاز است که بخش عمده آن مربوط به خرید ریل و اجرای عملیات ریل گذاری است که برای اجرای بخشی از این طرح ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.


ارسال شده توسط:شمس تاریخ ارسال: ۱۳۹۴-۱۰-۱۸


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۷
رمضانعلی سبحانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی