سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .

ارسال شده توسط:شمس تاریخ ارسال: ۱۳۹۳-۰۵-۲۶                                                                                                 



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: سبزوار می‌تواند به قطب سرمایه‌گذاری در شرق کشور تبدیل شود.
علی سبحانی‌فر در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشت و صنعت جوین که در شهرستان سبزوار برگزار شد، با بیان اینکه توسعه و پیشرفت هر 
444
منطقه و کشوری نیازمند توجه به ظرفیت‌های آن برای سرمایه‌گذاری است، اظهار داشت: شهرستان سبزوار از جمله شهرهایی است که دارای ظرفیت‌های اقتصادی مختلف است.
ایشان  با بیان اینکه در قانون بودجه از صندوق توسعه ملی ۱۰ درصد برای بخش تولید و ۱۰ درصد برای بخش کشاورزی اختصاص یافته است، تصریح کرد: همه توجه مجلس و دولت به توسعه این دو بخش در کشور است و در این زمینه تسهیلات مناسبی نیز در نظر گرفته شده است تا در کمترین زمان ممکن این بخش‌ها رونق بگیرد.
ایشان با بیان اینکه کار و تولید سبب افزایش اشتغال و جلوگیری از ازدیاد بی‌کاران می‌شود، یادآور شد: شهرستان سبزوار پنجمین شهر کشور است که در آن نقدینگی زیادی وجود دارد که اگر این نقدینگی به بخش کار، تولید و صنعت گسیل شود این شهر به قطب صنعتی در شرق تبدیل شود.
فارس


منبع :  http://sobhanifar.ir/?p=365



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۴
رمضانعلی سبحانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی