سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .

کنگره بین المللی سربداران با تجلیل از هنرمندان و کارگردان سریال تاریخی سربداران  به کار خود پایان داد.

دکتر جواد حدادنیا رئیس دانشگاه حکیم سبزواری و دبیر کنگره سربداران در ابتدای این مراسم گفت: دو سال پیش بود که گروهی از نخبگان  دیار سربداران به فکر برگزاری پروژ ه ای افتادند تا به بازنمایی افتخار تاریخی این خطه یعنی نهضت سربداران بپردازد و در این سالها همه مسئولین، محققین  و همه تلاشگران عرصه فرهنگ و رسانه قلم فرسایی کردند و ورود یافتند  تا تمام اتفاقات هفتصد سال پیش را به رشته تحریر در بیاورند.

دبیر کنگره در ادامه افزود: در این میان گروهی از بزرگان شهرستان در حوزه اجرای این همایش در قالب شورای سیاستگذاری کنگره یکدل و یکصدا از ابتدای شکل گیری این برنامه با تلاش و همت فراوان و علی رغم مشکلات و سختی های متعددی که در مسیر بود مردانه و با تحمل تمام این سختی ها و مرارت ها و به امید برافراشته نگاه داشتن پرچم پرافتخار آزادگی و آزاد منشی مردم این پهنه خواستند نام سبزوار سرفراز با کنگره سربداران در تاریخ ماندگار شود، که قدردان زحمات این عزیزان و بزرگواران هستیم.

SONY DSC

در ادامه آیین اختتامیه کنگره سربداران استاد محمد علی نجفی کارگردان سریال سربداران در سخنانی با تشکر از برگزار کنندگان این برنامه از دکتر شریعتی، کیهان رهگذار نویسنده سناریو سریال و فرهاد فخرالدینی آهنگساز سریال سربداران به عنوان سه شخصیتی یاد کرد که نقش بزرگی در شکل گیری و ساخت این سریال تاریخی داشتند.

افسانه بایگان بازیگر سریال سربداران در سخنانی از برگزاری این کنگره قدردانی کرد و گفت: جای این کنگره در تاریخ معاصر ایران خالی بود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۸
رمضانعلی سبحانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی