سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .

نمایشگاه رسانه در سبزوار 94/9/26

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱ ق.ظ

سبزوارنگار/وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به نشریات مناطق محروم و رسانه های محلی کشور توجه بیشتری خواهد شد.
به گزارش مجله اینترنتی سبزوارنگار به نقل از روابط عمومی فرمانداری سبزوار؛ علی جنتی عصر پنجشنبه در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه مطبوعات سبزوار افزود: وزارت ارشاد از برگزاری نمایشگاههای نشریات محلی در شهرستان ها حمایت می کند و انتظار داریم تعداد این نمایشگاههای شهرستانی افزایش یابد.
وی با بیان اینکه طبیعتا همه مطبوعات و نشریات نمی توانند در نمایشگاه تهران حضور داشته باشند، گفت: ضوابطی پیش بینی شده که به نشریات و رسانه های محلی توجه بیشتری صورت گیرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: برگزاری نمایشگاههای مطبوعات به توسعه علمی مطبوعات و رسانه ها و نیز شناساندن کارکرد آنها به مردم کمک می کند. 
جنتی گفت: سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عنوان متولی امور فرهنگ، حمایت و نگاه ویژه تر به رسانه ها و نشریات مناطق محروم و مرزی است و در این مسیر برای رتبه بندی و امتیازبندی مطبوعات ضوابطی در وزارتخانه پیش بینی شده است.
وی در مورد بیمه خبرنگاران نیز گفت: مطبوعات و رسانه ها باید خبرنگاران خود را بیمه کنند و در حال حاضر بیشتر خبرنگاران بیمه هستند.
جنتی افزود: به خبرنگاران آزاد کمک های بلاعوض پرداخت نمی شود اما برای تقویت آنها تلاش خواهیم کرد دوره های آموزشی خاصی را برنامه ریزی کنیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح پنجشنبه به منظور شرکت در کنگره بین المللی قیام سربداران به سبزوار سفر کرده است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۸
رمضانعلی سبحانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی