سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .

325


عضو  کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بهره‌برداری پروژه مجتمع فولاد سبزوار تا پایان امسال خبر داد.چهارشنبه 9 دی 1394

رمضانعلی سبحانی‌فر امروز در گفت‌وگو با فارس  با بیان اینکه شهرستان سبزوار دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش صنایع تبدیلی است، اظهار کرد: روند احداث پروژه فولاد سبزوار از سال 86 آغاز شده و این مجتمع ظرفیت تولید بیش از 850 هزار تن فولاد در سال را دارد.

وی با بیان اینکه فاز نخست پروژه فولاد سبزوار تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: یکی از مهم‌ترین مزیت‌های احداث فولاد سبزوار با توجه به تحصیل نیروهای بومی در دانشگاه این شهرستان اشتغالزایی گسترده بوده که با اجرای فاز نخست این پروژه زمینه اشتغالزایی بیش از 500 نفر فراهم می‌شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم‌اکنون اعتبارات فاز دوم فولاد سبزوار از طریق قرارداد فاینانس کشور چین تأمین شده است، بیان کرد: از سوی کارشناسان متخصص این پروژه برنامه‌ریزی‌های مطالعاتی و تحقیقاتی فاز دوم این پروژه آغاز شده که قطعاً با اجرای فاز دوم فولاد سبزوار اشتغالزایی بیش از یک هزار و 500 نفر به طور مستقیم و بیش از 5 هزار نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد می‌شود.

سبحانی‌فر با بیان اینکه پروژه نیروگاه 500 مگاواتی سبزوار در مرحله نخست اجرایی قرار دارد، خاطرنشان کرد: نیروگاه سبزوار در 12 سال گذشته به دلیل کمبود اعتبارات ملی معطل مانده بود و هم‌اکنون بالغ بر 220 میلیون یورو از صندوق توسعه ملی به این پروژه اختصاص یافته که امیدواریم روند اجرای پروژه با سرعت بیشتری دنبال شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مطالبات استان خراسان رضوی در شمال و جنوب این استان احداث دو محور مواصلاتی است، یادآور شد: در ابتدای امسال موافقت احداث مسیرهای سبزوار به کاشمر و بردسکن، مسیر سبزوار به جوین و بجنورد گرفته شد و اکنون یکی دیگر از محورهای ترانزیتی سبزوار به قوچان در کمیسیون ماده 215 به تصویب نهایی رسیده است.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۰
رمضانعلی سبحانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی