سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .

بعد از دو سال پیگیری مجدانه اورژانس هوایی 115امروز مورخ 94.9.19 در سبزوار مستقر شد. 

لازم به توضیح است که درمراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در دو سال گذشته مهندس سبحانی فر از معاون وزیر ، درخواست استقرار اورژانس هوایی 115 را داشت که طی دوسال گذشته بارها به مرحله اجرا رسید ولی به دلایل مختلف لغو شد . تا اینکه امروز بالگرد اورژانس هوایی برای نوزدهمین پایگاه درکشور استقرار یافت و این در حالی است که 12 مرکز استان در کشور از این خدمات برخوردار نیستند، لذا جا دارد به نماینده فعال و پرتلاش شهرمان جناب آقای مهندس سبحانی فر و دیگر نماینده معزز آقای دکتر محسنی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جناب آقای دکتر مسلم و تیم پایگاه اورژانس سبزوار و معاونت محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرمان آقای برادران دست مریزاد گفته شود.


200

2

206

204

205


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۰
رمضانعلی سبحانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی