سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .

Image result for ‫سبحانی فر‬‎


به گزارش ایرنا، رمضانعلی سبحانی فر روز سه شنبه در نشست دهیاران و بخشداران شهرستان های جوین و جغتای با اشاره به سالروز شهادت شهید مدرس اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید در ابراز خواسته های مردم، نظارت بر قانون و جلوگیری از مفاسد و قانون گریزی از شهید مدرس درس بگیرند.

وی افزود: شهید مدرس الگوی ایستادگی در برابر ظلم و ستم است که در سخت ترین دوران زندگی خود در برابر طاغوت زمان و توطئه های روس و انگلیس ایستاد.
سبحانی فر با بیان اینکه خنثی شدن توطئه جمهوری رضاخانی بدون شهید مدرس امکان پذیر نبود گفت: با شهادت شهید مدرس چهره دشمن در این توطئه افشا شد و همین امر جلو اجرای طرح جمهوری رضاخانی را گرفت.
وی افزود: مجلس امروز برخاسته از تفکرات شهید مدرس است لذا نمایندگان آن باید این شهید را الگوی خود قرار دهند و براساس نگرش ایشان در تصویب قوانین و رفع مشکلات جامعه قدم بردارند.
وی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی از حساسیت و جایگاه مهمی در بین سایر قوا برخوردار است و دستگاه های اجرایی کشور باید پاسخگوی نمایندگان مجلس باشند.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه جامعه در گرو تصویب قوانین خوب و موثر است گفت: نماینده ای می تواند این قوانین را به تصویب برساند که دارای شجاعت و شهامت باشد و در برابر فشارها و انتظارات مطرح شده از سوی افراد سود جو مقاومت کند.
عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه شهید مدرس یک الگو و ذخیره تمام نشدنی برای همه نمایندگان مجلس در دوران مختلف است افزود: این شهید بزرگوار درس آزادمردی، خدمت و کارآمدی به نمایندگان داد.
مرکز شهرستان 48 هزار نفری جغتای در 350 کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است. 



منبع : http://www.irna.ir/fa/News/81862317



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۰
رمضانعلی سبحانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی