سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .

سه شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 11:27


Image result for ‫سبحانی فر‬‎


سبحانی فر: گازرسانی به روستاهای ششتمد آغاز خواهد شد

نماینده مردم سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی در جمع اعضاء شورای اسلامی و دهیاران دهستان بیهق ششتمد گفت: رکوردار شهرستانهای تحت ومالت در مجلس شورای اسلامی هستیم و تعداد محدودی حوزه انتخابیه همانند سبزوار وجود دارد.



10


مهندس سبحانی فر افزود: ما انتظار داشتیم ابلاغ شهرستان ششتمد صورت پذیرد تا بخشی از مشکلات مردم این خطه برطرف شود.

وی ادامه داد: کارهای کارشناسی این منطقه با تأخیر انجام شد و همین مقوله باعث به تأخیر افتادن ابلاغ شهرستان ششتمد شد.

سبحانی فر افزود: در آخرین سفر هیئت دولت قبل به خراسان رضوی این موضوع مصوب و مقرر شد ابلاغ آن صورت بپذیرد که متأسفانه اقدام نشد.

نماینده مردم ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: دستور معاون اول دولت تدبیر و امید را گرفتیم و باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که حدود 200نقطه در کشور منتظر ارتقاء هستند.

وی افزود: هنوز هیچ نقطه ای در دولت جدید ارتقاء نیافته است و تلاش خواهیم نمود که ابلاغ ارتقاء ششتمد به شهرستان اجرایی شود.

سبحانی فر اظهار داشت: در این سه سال فعالیت های زیادی در راستای رفع محرومیت ششتمد صورت گرفته استو در حال حاضر تقریباً تمام منطقه از پوشش تلفن همراه بهره مند شده اند.

وی گفت: تعریض محور ششتمد ـ سبزوار بدون اعتبار راهسازی آغاز شده و پروژه سرعت بسیار خوبی داشت و در چند روز گذشته نیز معاون سازمان راهداری کشور از این محور و روند اجرای پروژه بازدید داشت.

نماینده مردم شهرستانهای سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: پایان گازرسانی به ششتمد یعنی آغاز گازرسانی به روستاهای مجاور و این مهم در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

سبحانی فر از ابلاغ دو میلیارد تومان اعتبار آب شرب ششتمد خبر داد و گفت: 600میلیون تومان از محل ماده 180 به این پروژه تخصیص یافته است.

وی گفت: مشکلات روستاهای این منطقه باید با سرعت بیشتری برطرف شود و در سال آینده تلاش خواهیم کرد مشکل آب شرب روستای باداشیان برطرف شود.

شایان ذکر است در ابتدای نشست نیز بخشدار ششتمد گزارشی از وضعیت بخش ششتمد و دهستان بیهق ارائه نمود.

غلامرضا ابراهیم نژاد در این نشست به سفرهای کاری آقای مهندس سبحانی فر به ششتمد اشاره کرد و گفت: حدود یکماه قبل میزبان آقای سبحانی فر در دهستان تکاب بودیم و چند روز قبل نیز سفری در حوزه راه به ششتمد داشته اند.

وی ادامه داد: امروز نیز آقای سبحانی فر ضمن بازدید از تعدادی از روستاهای دهستان بیهق پذیرای نقطه نظرات نمایندگان مردم در مجموعه شوراهای اسلامی هستند.

اعضاء شورا ی اسلامی شهر ششتمد نیز به خاطر قدردانی از آقای مهندس سبحانی فر جهت فراهم کردن زمینه بازدید آقای مهندس حسن نیا معاون سازمان راهداری کشور از محور ششتمد ـ سبزوار در روستای برازق حضور یافتند.آوای دیار فرید



منبع : http://www.sabzevarema.com 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۳
رمضانعلی سبحانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی