سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .

دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 22:39


Image result for ‫سبحانی فر‬‎


سبحانی فر خواستارتبدیل سبزوار به مرکز مبادلات پستی غرب خراسان‌رضوی شد 

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی خواستار تبدیل سبزوار به مرکز مبادلات پستی غرب خراسان رضوی شد.


علی سبحانی‌فر در حاشیه مراسم افتتاح پروژ‌ه‌های دهه فجر این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان خراسان از استان‌های بزرگ کشور است و ظرفیت خوبی در حوزه مبادلات منطقه‌ای با کشور‌های حوزه آسیایی میانه دارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی و نیاز به افزایش بحث ارتباطات در استان تصریح کرد: با توجه به این مسائل و انتظار ما از وزارت ارتباطات احداث شهرک بزرگ فناوری اطلاعات در حوزه‌های صنعتی و تولید تجهیزات مخابراتی است.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان خراسان رضوی از شهرهای استراتژیک در حوزه‌های مختلف است، خاطرنشان کرد: وجود دانشگاه‌های فراوان در سطح استان و میزان بهره‌برداری دانشجویان از فناوری رایانه و IT نیاز استان را به افزایش میزان پهنای‌باند اینترنت افزایش داده و که این مسئله نیز از انتظارات نمایندگان از وزارت ارتباطات است.
وی با اشاره به اینکه استان قم به عنوان استان پایلوت در حوزه توسعه شبکه ملی فناوری اطلاعات انتخاب شده است، گفت: انتظار ما از دولت تدبیر و امید و وزارت ارتباطات تبدیل استان خراسان رضوی به استان پایلوت در حوزه دولت الکترونیک است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: استان خراسان رضوی شرایط تبدیل شدن به استان پایلوت استقرار دولت الکترونیک را دارد.
وی با اشاره به اینکه واگذاری مخابرات به بخش خصوصی و مغفول ماندن برخی از روستاها از خدمات این سازمان یادآور شد: یکی از دغدغه‌های روستائیان نبود پوشش تلفن ثابت، همراه، ADSL در برخی مناطق استان است که در این زمینه انتظار ما از وزارت مربوطه استقرار هاپ منطقه‌ای در استان خراسان رضوی است.
وی ادامه داد: متاسفانه ارائه برخی خدمات به روستاها و مناطق محروم برای بخش خصوصی به لحاظ مالی به صرفه نبوده و سبب شده تا به برخی مناطق خدمات شایانی ارائه نشود.
وی با اشاره به اینکه شهرستان سبزوار زیرساخت‌های لازم برای استقرار مرکز مبادله‌ای پست در شرق کشور را داراست، عنوان کرد: شهرستان سبزوار دومین شهر بزرگ استان خراسان رضوی به لحاظ کمیت و کیفیت است و استقرار آن در مسیر بین‌المللی سبب شده تا این شهرستان زمینه تبدیل شدن به مرکز مبادله‌ای پست در غرب استان را دارا شود.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه شبکه فیبر نوری منطقه نیز از نیاز‌های اساسی شهرستان است، ادامه داد: یکی از نیازهایی که در منطقه به صورت جدی مغفول مانده است توسعه شبکه فیبر نوری است که شهرستان برای تکمیل آن به 200 کیلومتر احتیاج دارد.فارس


منبع : http://www.sabzevarema.com 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۳
رمضانعلی سبحانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی