سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .

شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 19:32 


Image result for ‫سبحانی فر‬‎



با حضور سبحانی فر صورت گرفت

بازدید از پروزه های نیمه تمام راههای شهرستان سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن ، ششتمد و روداب

مهندس عبدالهاشم حسن نیا به همراه سبحانی فر نماینده پرتلاش مردم سبزوار ،جوین،جغتای،خوشاب،داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی و مدیران راه شهرسازی استان از پروژه های نیمه تمام راههای شهرستان سبزوار – جوین - جغتای - خوشاب – داورزن – ششتمد – روداب بازدید به عمل آوردند . 


10

در ابتدا  ازمسیر فیروزه به سلطان آباد- سلطان آباد  به سبزوار – کاشک به برغمد و مسیر سلطان آباد به رحمت آباد در شهرستان خوشاب بازدید بعمل آمد.

 در ادامه در شهرستان جوین از چند نقطه حادثه خیز مسیر اسفراین به سبزوار در حکم آباد و مسیر حکم آباد به نقاب و کنار گذر نقاب و همچنین نقاب به سه راه انداده  بازدید نموده و در شهرستان جغتای از مسیر گوری  گورپان  و مسیر جغتای به دستوران – و دستوران به منیدر و مسیر جغتای به برغمد بازدید بعمل آوردند. 

همچنین در سبزوار از مسیر جوین به سبزوار – روداب به سبزوار – برآباد به نامن مسیر در حال تعریض ششتمد به دولت آباد و کنار گذر شرق سبزوار در منطقه ایزی و مسیر ترانزیت سبزوار به سلطان آباد  و  سلطان آباد به قوچان مورد بازدید قرار گرفت .

که در این سفر تصمیمات مناسب و خوبی برای آسفالت  جاده ها و روکش مسیر های آسفالت تخریب شده   و تعریض جاده ها گرفته شد .

همچنین در این بازدید معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور قول تخصیص اعتبار جهت تکمیل زیرسازی و ساخت ابنیه مورد نیاز را داده و بر آسفالت این محورششتمد به سبزوار قبل از پائیز 94 تأکید کرد.

در این بازدید مهندس داورزنی شهردار ششتمد از پیگیریها و حمایتهای بی وقفه مهندس سبحانی فر در راستای تعریض محور ششتمد ـ سبزوار قدردانی کرد و درخواست تخصیص اعتبار مناسب جهت سرعت بیشتر پروژه شد.



منبع : http://www.sabzevarema.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۳
رمضانعلی سبحانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی