سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .

پیگیری مهندس  سبحانی فر برای همکد سازی تلفن ثابت استان


دکتر براری، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همراه با هیاتی برای بررسی مشکلات و مسایل مربوط به زیرساخت های مخابراتی، پست و پست بانک هفته گذشته به شهرستان سبزوار سفرکرد.

این سفر که به دعوت مهندس سبحانی فر نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد صورت گرفته بود، از نزدیک در جریان مشکلات مردم شهرستان های سبزوار جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در حوزه های مختلف ارتباطی به خصوص شبکه های تلفن ثابت و همراه و اینترنت قرار گرفته و پیشنهادهای لازم برای رفع معضلات داده شد.
در همین زمینه مهندس سبحانی فر  گفت: این دعوت بمنظور ساماندهی کاستی های موجود و تهیه زیر ساختهای لازم برای آینده در این بخش انجام شد که خوشبختانه تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ گردید.

وی افزود: خطوط کابل هوایی که از مراکز تلفن روستایی به روستاهای همجوار انجام گردیده است حدود ۲۴۰ کیلومتر می باشد که مشکلاتی همچون قطعی و سرقت کابل به همراه داشته و تصمیم بر آن شد تا به صورت فیبر و زمینی این ارتباط برقرار گردد.

در حوزه تلفن همراه حدود ۶۰ نقطه در حوزه انتخابیه پوشش تلفن همراه ندارد که با احداث ۳۸BTS می تواند پوشش کامل تلفن همراه را در منطقه داشته باشیم.
-دفاتر ICT که حدود ۱۲۱ دفتر می باشد تجهیز شوند تا بتوانند خدمات بیشتر و بهتری به مردم ارایه نمایند.
وی افزود: مقررگردید که دفاتر پیشخوان ضمن ارایه خدمات بیشتر در سطح شهرستانها نیز توسعه یابد. 
با اشاره به اینکه برخی روستا های منطقه نیاز به توسعه از نظر کابلی و هم کافو دارد افزود:با افزایش حداقل ۴۳ کافو و توسعه کابلی مشکل نیاز تلفن روستاها حل شود.
-در حوزه اینترنت که اکنون ۱۵ مرکز روستایی دارای اینترنت می باشند که حدود ۷۸ مرکز روستایی دیگر تا پایان تیرماه نصب و راه اندازی شود که با این امر اکثر روستاها تجهیز به اینترنت پر سرعت ADSL می شوند.
– کلیه تلفن های WLL که اکنون در روستاها می باشند رفع مشکل شوند تا بتوانند از اینترنت استفاده نمایند 
– مقرر گردید تا نسل ۳ و ۴ تلفن همراه همزمان که در مشهد راه اندازی می شوند در سبزوار نیز راه اندازی گردد
سبحانی فر با بیان اینکه تقاضای راه اندازی IPtV در حوزه انتخابیه شد افزود:پهنای باند موجود که سه STMI می باشد به ۶ STMI و یک STMI اینترانت به مجموعه اضافه شود تا سرعت اینترنت در حوزه انتخابیه بیشتر شود.
همکدسازی تلفن های ثابت در استان خراسان تا ۱۸ تیر ماه امسال راه اندازی شود که این امر موجب خواهد شد که هزینه تلفن های ثابت در هر نقطه از استان بصورت شهری محاسبه شود که باعث کاهش هزینه های تلفن مردم خواهد شد.
– مسیر ۶۸۰ کیلومتر فیبر نوری بین شهرستانها و روستاها تامین اعتبار و کشیده شود.
– در مرکز شهر سبزوار و شهرها نسبت به نصب Wifi اقدام شود تا همشهریان نسبت به پرداخت هزینه کمتراز اینترنت برخوردار شوند.
– شهر الکترونیک با همکاری بخش خصوصی که مورد حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار می گیرد صورت پذیرد.
پست ۱۹۳ وب آگهی در حوزه انتخابیه راه اندازی شود.
پست لجستیک منطقه غرب خراسان رضوی در سبزوار راه اندازی شود 
باجه های پست بانک در سطح روستاهای منطقه توسعه یابد.


                                       مهندس سبحانی فر +دکتر براری


منبع : http://sobhanifar.ir/?p=67




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۶
رمضانعلی سبحانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی