سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .

Image result for ‫سبحانی فر‬‎


نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع بحران آب و خشکسالی در منطقه سبب بروز خطرات مهمی در آینده می‌شود، گفت: مسئله انتقال آب از کشور تاجیکستان باید به سرعت پیگیری شود و در دستور کار دولت نیز قرار گیرد. مهندس سبحانی فر در مصاحبه با خبرگزاری فارس گفت : مسئله انتقال آب از کشور تاجیکستان باید به سرعت پیگیری شودعلی سبحانی‌فر  در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی سبزوار در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیکاری جوانان سبزواری تبدیل به معضل مهمی در این حوزه شده است،

 اظهار داشت: هم اکنون سرعت بخشیدن به راه اندازی مجتمع فولاد و نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی و پتروشیمی سبزوار می‌تواند هزاران بیکار جوان و فارغ‌التحصیلان را به اشتغال وادارد. عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به وضعیت شهرستان سبزوار در حوزه صنعت تصریح کرد: شهرستان سبزوار دارای ظرفیت‌های خوبی در حوزه منابع و امکانات است و رمز آبادانی این خطه در غرب خراسان حضور کارخانه‌جات و صنایع مادر در این منطقه است. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئله بحران آب در سطح استان خراسان رضوی یادآورشد: متاسفانه وضعیت تامین آب برای کشاورزان، دامداران و روستائیان بسیار اسفبار است و مسئولان کشور در این زمینه باید پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشند. ایشان با بیان اینکه موضوع بحران آب و خشکسالی در منطقه سبب بروز خطرات مهمی در آینده می‌شود، تصریح کرد: مسئله انتقال آب از کشور تاجیکستان باید به سرعت پیگیری شود و در دستور کار دولت نیز قرار گیرد. 

ایشان  با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ روستا در سطح استان خراسان رضوی با تانکر آبرسانی می‌شوند، افزود: از این تعداد ۷۰ روستا در منطقه سبزوار و شهرستان‌های جدا شده از آن واقع شده است. عضو فراکسیون کار و کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه شهرستان شدن بخش ششتمد سبزوار نیز گفت: مسئله ابلاغ ششتمد جزو مصوبات دولت دهم است و انتظار ما از دولت یازدهم اجرای این مصوبه و ابلاغ شهرستان ششتمد است.



n00026321-b










منبع : http://sobhanifar.ir/?p=332


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۶
رمضانعلی سبحانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی