سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .

در پی درخواست مهندس سبحانی فر از رییس مجلس صورت گرفت؛دستور وزیر راه بر افزایش پروازهای فروودگاه سبزوار


پروازهای تهران – سبزوار که با اختلال پرواز در روزهای سه شنبه مواجه شده بود طبق روال گذشته انجام می شود .
در پی تذکر نماینده مردم شریف و پر تلاش سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد به  وزیر  راه و شهر سازی در رابطه با لغو پروازهای سه شنبه مسیر تهران سبزوارمعاون وزیر راه گفت : لغو برخی پروازهای در مسیر تهران سبزوار به دلیل نقص فنی بوده و بزودی این پروازها از سر گرفته می شود .
  علی سبحانی فر در این خصوص گفت: با پیگیری بعمل آمده از سازمان هواپیمایی کشوری علت لغو      پروازها بررسی شد و این سازمان برای رفع موانع موجود اعلام آمادگی نموده است .
  ایشان  اضافه کرد سازمان هواپیمایی علت لغو پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان را در برخی مسیرها    نقص فنی اعلام کرد و اعلام نمود پس از رفع مشکل برقراری پروازها بزودی انجام می شود .
وی همچنین افزود بمنظور افزایش پروازهای مسیر تهران به سبزوار از ۴ پرواز به ۷ پرواز در هفته طی یک نامه ای به ریاست مجلس از ایشان در خواست شد که از وزیر محترم راه و شهرسازی خواسته شود تا پروازهای سبزوار از ۴ پرواز به هفت پرواز در هفته افزایش داده شود که خوشبختانه وزیر در هامش نامه این نامه به معاون امور هواشناسی و هوانوردی دستور داده است که این خواسته نماینده سبزوار تحقق یابد .
بر این اساس در صورت محقق شدن خواسته نماینده محترم  و دستور وزیر هر شب یک پرواز در مسیر تهران – سبزوارو بالعکس خواهیم داشت
image_news_75142

منبع : http://sobhanifar.ir/?p=45


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۶
رمضانعلی سبحانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی