سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .


IMG_5241




مهندس  سبحانی فر  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : به دعوت نمایندگان سبزوار قرار است ˈعلی جنتیˈ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا دوم تیرماه برای افتتاح دبیرخانه کنگره بین المللی شهدای قیام سربداران و رهبران آزاده این قیام به سبزوار سفر کند.


 وی با اشاره به درخواست برگزاری کنگره بین المللی شهدای قیام سربداران و رهبران آزاده این قیام در سبزوار گفت : از وزیر فرهنگ و اشاد اسلامی درخواست شده تا رییس این کنگره شخص وزیر و دبیرخانه آن نیز در دانشگاه حکیم سبزواری باشد که ایشان پذیرفتند.

ایشان حضور در گلزار شهدای گمنام سبزوار ، برگزاری نشست اختصاصی در خصوص خواسته های فرهنگی و هنری مردم دیار سربداران در این دانشگاه را از دیگر برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سبزوار عنوان کرد.

مهندس سبحانی فر افزود : بازدید از مرقد حاج ملاهادی سبزواری، کتابخانه عمومی و برگزاری نشست با اصحاب فرهنگ و هنر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار نیز از دیگر برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سبزوار است .

نماینده مردم سبزوار همچنین گفت: ساخت پردیس سینمایی بیهقی ، ساخت کتابخانه مرکزی ، احداث فرهنگسرا در ششتمد و تکمیل فرهنگسرا در شهرستان های جوین و جغتای از جمله مطالبات فرهنگی و هنری مردم دیار سربداران از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مهندس سبحانی فر توجه بیشتر به مشاهیر و مرقد افراد نامدار در سبزوار را نیز از جمله خواسته های مردم این خطه عنوان کرد .


IMG_5146

IMG_5161

IMG_5210



منبع : http://sobhanifar.ir/?p=163



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۶
رمضانعلی سبحانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی