سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .

pic


نماینده مردم سبزوار،جوین،جغتای،خوشاب،داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: ان‌شاءالله تا ۲ ماه آینده کار احداث تصفیه خانه فاضلاب منطقه توحیدشهر و مسکن مهر در این منطقه عملیاتی می‌شود.

علی سبحانی فر در گفت‌وگو با تسنیم با تشریح بحران آب در برخی از شهرستان‌های خراسان رضوی اظهار کرد: با وجود کاهش منابع آبی سبزوار و لزوم در صرفه جویی آب ان‌شاء الله با مدیریت صحیح در سطح شهرستان سبزوار بحران آب نخواهیم داشت.

سبحانی فر با اشاره به انجام مراحل مناقصه این پروژه اضافه کرد: اعتبارات لازم برای اجرایی شدن این پروژه اختصاص یافته است و با همکاری ادارات زمین شهری و فاضلاب مشکل این منطقه از شهرستان سبزوار هم رفع می‌شود.
وی همچنین با بیان اینکه مشکل آب شرب شهرستان ششتمد به یک معضل اساسی تبدیل شده است گفت: سال ۹۱ مجوز حفر چاه را برای این شهر گرفتیم و در همان سال هم حفر این چاه‌ها انجام شد و در حال حاضر به دنبال خط انتقال آن هستیم که با افزایش هزینه‌هایی که در برگرفته است حدود چهار و نیم میلیارد تومان هزینه خط انتقال حدود ۴۵ کیلومتر از منطقه روستای دارین به شهر ششتمد است.


منبع : http://sobhanifar.ir/?p=34


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۳
رمضانعلی سبحانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی