سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .

مهندس سبحانی فر


رئیس کمیته مخابرات مجلس گفت: افزایش پهنای باند اینترنت یک جاده ترانزیتی وسیع و بدون ترافیک است و باید برای رشد کشور، آن را سریع تر فراهم سازیم.

علی سبحانی فر در گفت و گو با خانه ملت در رابطه با اقدامات صورت گرفته از سوی مجلس برای افزایش پهنای باند اینترنت ،گفت: مجلس وظیفه دارد که به منظور توسعه این بخش اعتبار لازم را در نظر گیرد، البته در سالهای گذشته به اینگونه نبوده، اما در بودجه سال ۹۳ اعتبار لازم در نظر گرفته شده و از همین رو انتظار می رود که جهشی را در سال جاری شاهد باشیم.
نماینده مردم سبزوار، ، جوین ، جغتای، خوشاب ،داورزن و ششتمددر مجلس شورای اسلامی افزود: به طور طبیعی توسعه زیر ساخت‌ها برای افزایش پهنای باند اینترنت، امری انکار ناپذیر بوده و مردم از وضعیت فعلی گله مند هستند.
وی در رابطه با درخواست رییس جمهور برای افزایش پهنای باند نیز بیان کرد:اگر بنا به رشد کشور با تکنولوژی روز است بایدهمگام با تکنولوژی جهان پیش رویم و یکی از زیر ساخت‌های مهم در این بین، پهنای باند کافی است و بدون فراهم سازی آن، طبیعتا در نسل ۳ و ۴ اینترنت دچار مشکل خواهیم شد، از این رو متوجه می شویم که نگرانی رییس جمهور طبیعی بوده و باید برای اجرایی کردن نسل ۳ و ۴ اینترنت اقدامات لازم را انجام دهیم.
رئیس کمیته مخابرات مجلس در پاسخ به این سوال که اکنون افزایش پهنای باند اینترنت خواسته دولتمردان و مجلسی ها بوده ودلیل تغییر نکردن آن چیست، اظهار داشت: وظیفه دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که پهنای باند را وارد و زیر ساخت‌ها را فراهم کند و تا جایی که بنده اطلاع دارم وزارخانه مذکور به شدت در حال آماده سازی مقدمات است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه افزایش پهنای باند اکنون هم در حال پیگیری است تصریح کرد: نمونه آن افتتاحیه مسیر ترانزیت فرانکفورت آلمان تا شانگهای چین در هفته جاری با وسعت ۲ هزار کیلومتر بوده و اینها زیرساختهای در حال آماده سازی است.
سبحانی فر گفت: با توجه به عقب افتادگی ها انتظار می رود اقدامات در حال انجام با سرعت بیشتر پیگیری شوندتا شاهد سرعت مورد نظر باشیم.
نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و راورزن در مجلس افزود: افزایش پهنای باند اینترنت یک جاده ترانزیتی وسیع و بدون ترافیک است و باید هرچه زودتر به سمت تحقق آن پیش رویم.


منبع خبر: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)        www.icana.ir

http://sobhanifar.ir



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۳
رمضانعلی سبحانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی