سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .

image_news_7511


نماینده مردم سبزوار،جوین،جغتای،خوشاب،داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش جراحی قلب باز بیمارستان حشمتیه سبزوار نیمه دوم امسال با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی افتتاح می‌شود.

علی سبحانی‌فر  با اشاره به طرح تحول نظام سلامت اظهار کرد: با اجرایی شدن این طرح از پانزدهم اردیبهشت امسال، روح تازه‌ای به بیماران و مراجعین به بیمارستان‌های دولتی سراسر کشور دمیده شد.
سبحانی فر از افتتاح پروژه عظیم طرح بیمارستان حشمتیه شهرستان سبزوار در آبانماه امسال خبر داد و گفت: بخشی از اعتبارات این پروژه در اواخر سال گذشته اختصاص یافت و انشاء ا… امسال نیز بخش دیگری از این اعتبار تخصیص داده خواهد شد.
وی افزود: تجهیز این بیمارستان نیز از محل مشارکت بخش خصوصی و یا از محل طرح امکانات تحول سلامت تأمین می‌شود.
نماینده مردم سبزوار جوین،جغتای،خوشاب،داورزن و ششتمددر مجلس شورای اسلامی همچنین از افتتاح بخش جراحی قلب باز بیمارستان حشمتیه سبزوار با حضور وزیر بهداشت در نیمه دوم امسال خبر داد و تصریح کرد: با افتتاح و عملیاتی شدن این بخش، قسمت عمده مشکلات بیماران قلب سبزوار حل می‌شود.
سبحانی فر با تأکید بر تجهیز بیمارستان‌های جوین، جغتای و خوشاب گفت: در راستای طرح نظام سلامت این بیمارستان‌ها به امکانات جدید و پیشرفته مجهز می‌شوند.
وی اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت را از خواسته‌های مهم مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: معظم له در اجرای این طرح تأکید فرموده اند که مردم باید در این پروژه تنها دغدغه بیماری خود را داشته باشند


منبع : http://sobhanifar.ir/?p=39



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۳
رمضانعلی سبحانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی