سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

سبحانی فر

عملکرد مهندس سبحانی فر

این وبلاگ جهت معرفی عملکرد رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شریف سبزوار ایجاد گردیده تا عملکرد ایشان را در طی دوره نمایندگی ایشان از سال 1391 تا کنون رو بیان نماید و دراین خصوص از نقطه نظرات و پیشنهادات شما خوانندگان گرامی استقبال می شود .

Image result for ‫سبحانی فر‬‎


توسعه صنعت فولاد نیازمند نگاه حمایتی تمام دستگاهها است

عضو کمیسیون صنایع و معدن مجلس اعلام کرد: توسعه صنعت فولاد به عنوان صنعت پایه، بدون نگاه حمایتی دستگاههای همچون بانک مرکزی و دستگاههای قضایی امکان پذیر نیست.
توسعه صنعت فولاد   
   علی سبحانی فر با بیان این مطلب افزود: بدهی ارزی برخی از واحدهای فولادی که عمدتا مربوط به چهار الی پنج سال قبل می شود، به یک مشکل پیچیده تبدیل شده و باید تلاش کد تا با هماهنگی تمام سازمان های مرتبط با این موضوع یک راه حل اساسی برای آن ارائه شود.
وی با بیان اینکه مجلس و کمیسیون صنایع و معادن در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی آماده هرگونه همکاری در این رابطه است، افزود: در شرایط فعلی نباید به گونه ای رفتار شود که تصمیمات برخی از دستگاهها مانع ادامه فعالیت های صنعت فولاد شده و در روند تحقق برنامه های تولیدی کشور اخلال ایجاد کند.
وی با اشاره به اینکه نوسانات پی درپی نرخ ارز طی سالهای گذشته عامل اصلی بروز این مشکلات در صنعت فولاد بوده است، گفت: یکی از دلایل اصلی بدهکار شدن واحدهای فولادی با برخی از تصمیم گیری در سالهای گذشته مرتبط بوده و تاکنون نیز ادامه یافته که رسیدگی به این موضوع نیازمند بررسی دقیق و ارائه راهکار منطقی خواهد بود.
سبحانی فر ادامه داددر شرایط فعلی می توان با استمهال بدهی واحدهای فولادی مانع تعطیلی برخی از این واحدهای فولادی شد و در عین حال فرصت های شغلی ایجاد شده در کشور را حفظ کرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: برای اینکه واحدهای فولادی کشور بدون مشکل و آسیب ، مشکلات اقتصادی پیش روی خود را پشت سر بگذارند نیازمند حمایت بانک ها و دستگاههای قضایی هستیم و در غیر این صورت بازار فولاد ایران همچنان وابسته به واردات از دیگر کشورها است که این امر مغایر اهداف اقتصاد مقاومتی است.
وی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده میزان تولید فولاد کشور در افق ۱۴۰۴ باید به ۴۰ میلیون تن برسد که در آن زمان سرانه مصرف فولاد در کشور حدود ۴۰۰کیلوگرم می رسد و بدون شک بخش عمده ای از این وظیفه بزرگ بر عهده واحدهای بخش خصوصی خواهد بود.


منبع خبر : http://sobhanifar.ir/?p=19
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۲
رمضانعلی سبحانی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی